Вже другий місяць країна працює за новою Європейською моделлю ринку електроенергії

Черкасиобленерго

Ажіотаж, навколо розділення компаній та їх функціонального навантаження, змін у реквізитах та особових рахунках, переплат чи боргів, практично зник. Фахівці ПАТ «Черкасиобленерго» намагалися у найкоротші строки знайти оптимальні рішення та не допустити зростання напруги серед населення.

– Найбільша кількість звернень від споживачів була наприкінці лютого, після того як черкащани отримали рахунки за спожиту в січні електроенергію від нового постачальника. Лише за тиждень працівники ІКЦ опрацювали більше 700 звернень. Наші фахівці проводили роз’яснювальну роботу, а також приймали письмові заяви щодо врегулювання питань переплати та направляли їх до відповідного РЕМ. На сьогодні ситуація стабілізувалася і ми працюємо в звичайному режимі, – розповіла начальник інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Черкасиобленерго» Олена Проваторова.

– Більшість дзвінків, щодо роз’яснень, надходило від людей похилого віку. Молодь же здебільшого просто уточнювала чи правильно зрозуміла інформацію опубліковану на сайті Товариства або в засобах масової інформації. Ми надаємо вичерпні відповіді на питання споживачів. Детально роз’яснюємо алгоритм дій у конкретному випадку. А коли людина володіє інформацією, то точно знає на що потрібно звернути увагу при сплаті рахунку, куди і коли звернутися для врегулювання питань, як швидко і самостійно, за допомогою сучасних сервісів, передати покази лічильника. Дана комунікація дуже важлива, як для споживачів, так і для ефективної роботи Товариства, – повідомив інженер кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Віталій Кузьменко.

ПАТ «Черкасиобленерго» докладає максимальних зусиль для того, щоб реформа ринку електричної енергії здійснювалася в максимально комфортний для споживачів спосіб та з дотриманням вимог чинного законодавства.

ПАТ «Черкасиобленерго»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *